De Bedste Råd Om Brug Af Facebook Til Marketing

TIP! Se din grammatik, selvom du ikke har lyst til det er nødvendigt. Du kan føle, at du kan slippe afsted med en fejl her og der på grund af karakteren af din virksomhed, men det er ikke sandt.

Det er vigtigt at holde dig opdateret, når du annoncerer for din virksomhed. Facebook er utroligt populært, og alle, der ønsker at annoncere for mange mennesker hurtigt og nemt behov for at komme på Facebook og gøre præcis det! Læs gennem følgende artikel, og du bør være i stand til at opbygge en Marketing plan, der fungerer godt.

TIP! Tilføj knapper til deling af Facebook på dit website. De fleste blog-platforme vil automatisk integrere disse elementer, men du kan nemt finde den kode, der kræves for at tilføje disse knapper ved at besøge din Facebook-indstillinger.

Når du bruger Facebook til marketingformål, skal du have en side, der skiller sig ud fra mængden. Dette kan gøres ved at skabe en mere farverig side og tilføje ting som masser af fotos. Almindelige sider får ikke den opmærksomhed professionelt udseende sider gør.

TIP! Har du kigget ind ved hjælp af brugerdefinerede faner på din Facebook-side? Med disse faner vil din Facebook-sides oplysninger være mere organiseret, hvilket i sidste ende hjælper din virksomhed. Hvis du for eksempel er i besiddelse af en konkurrence, kan du medtage en fane til konkurrence oplysningerne.

Har du kigget ind ved hjælp af brugerdefinerede faner på din Facebook-side? Med disse faner vil din Facebook-sides oplysninger være mere organiseret, hvilket i sidste ende hjælper din virksomhed. Hvis du for eksempel er i besiddelse af en konkurrence, kan du medtage en fane til konkurrence oplysningerne.

TIP! Undgå at bogføre opdateringer for ofte. Hvis du opdager, at dine abonnenter ikke er interesseret i dine opdateringer, kan du prøve at reducere hyppigheden af opdateringerne.

En af de bedste markedsføring taktik er at holde en giveaway. Folk som gratis ting og kan liv din side for en chance for at vinde noget. Dette vil ikke koste dig en formue og vil hjælpe dig med at holde kontakten på en måde ingen anden markedsføring teknik kan du.

Synes Godt

TIP! Brug videoer til at gøre din Facebook-side endnu mere engagerende. Facebook er en virkelig visuel social media platform.

Prøv at tilbyde eksklusive, når folk “synes godt om” din side. Synes godt om er en god måde at hæve din sides profil på. Du ønsker måske at tilbyde en gratis giveaway til dem, der kan lide din side. Du kan give væk en gratis prøve eller endda en chance i en lodtrækning. Hvis du tilbyder noget, de ønsker, vil de ikke tænke to gange, før du klikker på knappen hurtigt.

TIP! Føj billeder til din profilside. Folk elsker billeder, og det er virkelig sandt, at et billede er mere end tusind ord værd.

Hvis du kun beskæftiger dig med en kunde nu og da, behøver du ikke en Facebook-side for din virksomhed. Disse kunder kun dukker op nu og da, så de er ikke interesseret i at følge daglige indlæg. Brug Facebook-annoncer som et alternativ i sådanne tilfælde.

TIP! Cross-fremme din Facebook-side blandt de andre sociale medier websteder, hvor du er aktiv. Sociale medier er meget mere end bare Facebook, så sørg for, at dem på andre netværk er klar over din tilstedeværelse på de andre sociale medier netværk.

Når en tilhænger beder dig om et spørgsmål på din væg eller laver en kommentar, altid svare. Svar til dem, der har taget dig tid til at kontakte dig. Facebook-indlæg kan ofte svare til telefonopkald, og i så fald vil du besvare eventuelle spørgsmål.

TIP! Kør konkurrencer for at få synes godt om på din side. Når du når et bestemt mål, give en freebie eller speciel pris til vinderen.

Overvej at oprette en Facebook-gruppe for din virksomhed. Dette kan være en one-stop-shop, et sted, hvor du kan felt spørgsmål, og hvor kunderne kan chatte med hinanden. Her kan du informere dine kunder om særlige tilbud du har i gang. Du kan hurtigt lære nogle af dine kunder at kende.

TIP! Brug meningsmålinger til at engagere dit publikum og få stor markedsføring tips. Hvis du ser, at en masse mennesker ikke kan lide en af dine markedsføringsmetoder, er det måske tid til en forandring.

Del ikke opdateringer, der ikke er direkte relateret til dit indhold. Du kan være fristet til at tale om aktuelle begivenheder eller dele en mere personlig opdatering, men husk, at disse emner måske ikke interesserer alle dine abonnenter. Brug din personlige konto, hvis du vil dele opdateringer om personlige projekter.

TIP! Deltag i samtaler på din Facebook-side. Opmuntre dine tilhængere til chit chat.

Bed dine fans om at rådgive om forskellige beslutninger, du skal træffe om din virksomhed eller virksomhed. Kunderne elsker at føle sig vigtige. Disse er de bedste hoveder til at udnytte til udtalelser. Hvis du blog, så spørg fans, hvad de ønsker at høre om.

Din Virksomhed

TIP! Hvis en bruger efterlader negativ feedback på din side, skal du sørge for at svare på den. Ignorerer det vil give folk den idé, at du kun bekymrer sig om folk, der kan lide dig.

Når du bruger Facebook til at markedsføre din virksomhed, kan du have problemer med at komme i gang. Start marketingprocessen ved at vise Facebook-knappen på din virksomheds website. Dette hjælper både besøgende og kunder med nemt at komme i kontakt med din virksomhed og give en mere personlig markedsførings måde. Alle, der “synes godt om” din side, får nemt og hurtigt opdateringer af din virksomhed.

TIP! Sociale medier websteder handler om at skabe forbindelser. Hvis du vil have din Facebook markedsføring til at være effektiv, dit samfund har til at føle sig som det kender dig.

Bed dine kunder om at skrive anmeldelser på din Facebook-profil. Folk, der er interesseret i, hvad du har at tilbyde sætter pris på at læse, hvad andre har at sige om dine tjenester eller produkter. Når tidligere kunder sender deres oplevelser med din virksomhed på din Facebook-side, kan det hjælpe potentielle kunder med at træffe en beslutning.

TIP! Besvar altid opslag, der er foretaget på din Facebook-side. Når nogen tager sig tid til at kommentere eller stille et spørgsmål, skylder du dem at svare hurtigt.

Overvej, hvad Facebook kan bringe din virksomhed, før du skriver det ud som en mulighed. Fordi publikum base er så forskelligartet, vil du aldrig vide, hvad slags fordele Facebook markedsføring kan give dig. Brug de råd, du har læst her, for at sikre, at du får gode resultater.