Facebook Marketing Tips, Som Du ‘ Ll ønsker At “Like”

TIP! Hvis du har problemer med at få tilhængere, kan du tilbyde en konkurrencer til gengæld for deres “Like”. Du skal blot placere konkurrencer i en fane på din virksomheds side og få dem til at udfylde den med deres e-mailadresse, hvilket angiver, at kun dem, der synes godt om din side, vil være berettiget til konkurrencen.

Enkel at implementere, når et stort publikum-Facebook er en stor marketing værktøj. Må ikke ignorere det, bruge det til din fordel! Hold læsning for at lære, hvordan man med held indarbejde Facebook markedsføring i din virksomhed.

TIP! Opret en brugerdefineret fane til din Facebook-side. Du kan bruge brugerdefinerede faner som en velkommen landestandard for alle dine nye Facebook-besøgende.

Svar altid på kommentarer, der er skrevet om dig eller dig på Facebook. Hold øje med dine alle og alle Twitter-beskeder, der indeholder din virksomhed handle. Det er vigtigt at svare alle, endnu mere, hvis det er en klage eller et spørgsmål.

Din Facebook

TIP! Hold altid dine nuværende kunder i tankerne. En masse mennesker koncentrere sig så meget om at få nye sympatier og fans, at de glemmer de fans, de allerede har.

Sørg for, at alt indhold, du offentliggør, er linket via din Facebook. Har du post Blogs? Hvis det er tilfældet, skal du sikre dig, at dine Blogs automatisk offentliggøres på din Facebook-konto, så personer, der ikke kender din blog, kan finde den. Selv dine tweets fra Twitter kan være knyttet til Facebook og blive vist der.

TIP! Husk at respektere dine følgere privatliv, når du bruger Facebook til at markedsføre din virksomhed. Hvis nogen sender dig en glødende anmeldelse via en privat besked, skal du huske at bede om deres tilladelse, før du gør den offentlig.

Når du bruger Facebook til marketingformål, skal du have en side, der skiller sig ud fra mængden. Dette kan gøres ved at skabe en mere farverig side og tilføje ting som masser af fotos. Almindelige sider får ikke den opmærksomhed professionelt udseende sider gør.

TIP! Hvis du kun beskæftiger dig med en kunde nu og da, behøver du ikke en Facebook-side for din virksomhed. Disse kunder kun dukker op nu og da, så de er ikke interesseret i at følge daglige indlæg.

Lad ikke din Facebook-side blive overrendt af spam. Der er filtre, som du kan bruge, når du redigerer din side, som hjælper dig med at overvåge din side, selv når du ikke er i nærheden. Enhver administrator af din side kan indtaste søgeord i dette værktøj, som derefter automatisk vil blive filtreret ud.

TIP! Byg ikke apps på Facebook, der kræver mere end tre eller fire trin for at komme i gang. Jo mere kompliceret noget er, jo mindre sandsynligt er det, at man vil beskæftige sig med det.

Besvare alle spørgsmål og kommentarer, der sendes til dig via Facebook. Udtrykke din taknemmelighed over, at tiden blev taget til at kommunikere med dig, og sørg for at forsøge at besvare deres spørgsmål grundigt. Hvis du kan besvare en andens spørgsmål med et link, der fører til indhold, du allerede har udgivet, er det endnu bedre.

TIP! Være kommunikativ. Når nogen gør en indsats for at skrive dig et spørgsmål eller endda bare sige noget positivt om din virksomhed, skal du sørge for at svare.

Ved hjælp af “brugerdefinerede målgrupper”, kan e-mail-adresser på nuværende kunder blive uploadet til at målrette alle dine annoncer lige mod dem. Dit mål er at konvertere leads til salg, hvilket forbedrer dit investeringsafkast for dine reklamekampagner.

Når Du

TIP! Få dine Brand navne sikret på Facebook. Facebook er et enormt og stadigt voksende fællesskab.

Du skal vide, hvornår det er okay at slå op på en anden persons Facebook-side om din virksomhed. Når du slår din mening op på Facebook-profiler, som du ikke kører, kan du få din side til at være opmærksom. Sørg for, at du kun tiltrækker den gode form for opmærksomhed, du ønsker. Post til andre Facebook-sider, når du har noget værd at sige. Undgå spamming for enhver pris.

TIP! Brug Facebook til at få feedback fra dine fans. Du kan for eksempel dele en meningsmåling for at finde ud af, hvilket produkt dine fans foretrækker.

En af de bedste markedsføring taktik er at holde en giveaway. Folk som gratis ting og kan liv din side for en chance for at vinde noget. Dette vil ikke koste dig en formue og vil hjælpe dig med at holde kontakten på en måde ingen anden markedsføring teknik kan du.

TIP! Behold dine Facebook-opslag, der er relateret til dit brand, eller i det mindste til den relevante branche. Du kan diskutere en relateret sker i nyhederne, post en YouTube-video, der handler om dit emne eller dele interessante kommentarer, der er blevet delt af tilhængere af din Facebook-side.

Prøv at tilbyde eksklusive, når folk “synes godt om” din side. Synes godt om er en god måde at hæve din sides profil på. Du ønsker måske at tilbyde en gratis giveaway til dem, der kan lide din side. Du kan give væk en gratis prøve eller endda en chance i en lodtrækning. Hvis du tilbyder noget, de ønsker, vil de ikke tænke to gange, før du klikker på knappen hurtigt.

TIP! Send billeder sammen med din tekst. Det vil gøre dit indlæg skiller sig ud i newsfeed, og det giver det lidt ekstra kant.

OpSøge muligheder for at vise din ekspertise. Facebook er noget, du kan bruge til din fordel, hvis du ønsker at opbygge lederskab inden for din niche. Prøv at finde muligheder for at besvare nogle spørgsmål og sende relevante kommentarer til dit felt. Dette får dit brand ud til flere mennesker, hvilket betyder flere fans for dig.

TIP! Opret konkurrencer på din Facebook-side, der får folk involveret og interesseret i dit produkt eller din tjeneste. Du kan for eksempel bede dem, der følger dig på Facebook, om at tage et billede af sig selv med dit produkt og slå det op på din side.

Sørg for, at du virkelig forstår formålet med en Facebook-side. Du behøver heller ikke at begrænse dig selv til en enkelt. Kommunikerer du med dine kunder korrekt? Eller er det så de kan kommunikere med dig? Brug af Facebook til at få din virksomhed til at gøre mere salg er helt anderledes end at bruge en side bare for at arbejde med kunder, der allerede køber fra dig.

TIP! Deling af opslag om rabatter eller salgsfremmende begivenheder er en god måde at levere værdifuldt indhold til din målgruppe, men husk, at dine abonnenter vil miste interessen for din kampagne, hvis du kun deler denne form for indhold. Begræns dig selv til et kampagne opslag om ugen, og se efter undervisningsindhold, som du kan dele resten af tiden.

Kør konkurrencer for at få synes godt om på din side. Når du når et bestemt mål, give en freebie eller speciel pris til vinderen. Dette er en fantastisk måde at få abonnenter.

TIP! Ligesom med alle andre former for markedsføring er det vigtigt, at du ved, hvem du målretter mod med din Facebook-Marketing. Hvis du slår indhold op, der ikke er relevant for den demografiske udvikling, som dine produkter er beregnet til, hvordan kan du så forvente at øge antallet af salg.

Facebook er helt sikkert en ny og skræmmende markedsføring mødested, men det er potentielle rækkevidde er for stor til at ignorere. Ignorer ikke de muligheder, Facebook besidder. I stedet omfavne dem! Du kan høste fordelene ved Facebook markedsføring ved hjælp af tips denne artikel giver.