Fremragende Information Om Brug Af Facebook Marketing Til Din Fordel

TIP! Vent ikke for længe i mellem stillinger, eller du kan risikere, at dit publikum bliver påvirket af en anden virksomhedsejer. Folk i disse dage har behov for masser af information.

Er du klar over, hvordan man korrekt markedsføre din virksomhed online? Er du bruger Facebook til det fulde markedsføring potentiale? Er du mere af en traditionel marketingmedarbejder, der har brug for at opgradere sin viden? Det er ligegyldigt, hvor erfarne du er, når det kommer til markedsføring, denne artikel vil hjælpe din virksomhed.

TIP! Sørg for, at din Facebook-side repræsenterer din virksomhed eller virksomhed korrekt. Normalt, fans af din side er der, fordi de er interesseret i at lære om, hvad du tilbyder.

Promover en konkurrence ved hjælp af Facebook-tilbud. Du skal blot angive tilbuddet op og derefter konvertere det til noget kendt som en forFremmet indlæg via din væg. Hvis du har et tilbud, der er fantastisk du måske ønsker at fremme det til folk, der ikke er fans så godt.

TIP! Glem ikke at sætte kontaktoplysninger på din virksomheds Facebook-side. Dette bør omfatte det samme af din virksomhed, dit telefonnummer og adressen på din virksomhed.

Vælg, hvad du deler som en opdatering omhyggeligt. Du kan meget hurtigt fremmedgøre dit publikum med dårligt indhold. Hold dine opdateringer nyttige, uddannelsesmæssige eller underholdende. Facebook indsigt er et andet værktøj, som du kan udnytte til at øge kundetilfredsheden.

Synes Godt

TIP! Få dine abonnenter til at interagere med dig ved at stille nogle spørgsmål. Du kan for eksempel bede folk om at dele en sjov anekdote med dig eller til at give deres mening om et bestemt emne.

Prøv at tilbyde eksklusive, når folk “synes godt om” din side. Synes godt om er en god måde at hæve din sides profil på. Du ønsker måske at tilbyde en gratis giveaway til dem, der kan lide din side. Du kan give væk en gratis prøve eller endda en chance i en lodtrækning. Hvis du tilbyder noget, de ønsker, vil de ikke tænke to gange, før du klikker på knappen hurtigt.

TIP! Det er muligt at udsende meddelelser til alle dine abonnenter på én gang. Mens du helt sikkert ikke ønsker at overforbrug denne funktion, da det vil irritere folk, kunne det komme i meget handy, hvis du har en stor meddelelse, eller du kører en konkurrence.

Når en tilhænger beder dig om et spørgsmål på din væg eller laver en kommentar, altid svare. Svar til dem, der har taget dig tid til at kontakte dig. Facebook-indlæg kan ofte svare til telefonopkald, og i så fald vil du besvare eventuelle spørgsmål.

TIP! Hold styr på, hvor mange salg du genererer takket være din Facebook-kampagne. Tæl, hvor mange kunder der køber produkter med de kupon koder, du deler på Facebook.

Sørg for, at dine opslag har værdi. Med andre ord, bør dine tilhængere få noget ud af hver og en af dine indlæg, uanset om det er en hel del, en nyttig tidbit af viden eller en insider scoop om det nyeste produkt. Prøv ikke at “sælge” for meget, selv om, eller dine tilhængere vil hurtigt trætte af at se dit navn poppe op på deres nyheder.

TIP! Hold dig aktiv på din Facebook-side. Brug Facebook til at markedsføre din virksomhed er mere end blot at oprette en profil og håber folk finder det tilfældigt.

Overvej Facebook omhyggeligt, når du vælger en platform til markedsføring på sociale medier. Facebook er meget populært, men andre steder kan appellere til andre demografi. Lave noget research på publikum, at du målretter, så du kan finde ud af, hvor de får deres sociale medier behov taget sig af.

Du Kan

TIP! Kom op med din egen stemme. Det kan være fristende at nærme sig din Facebook-Marketing, ligesom du ser andre har gjort før dig.

Overvej at oprette en Facebook-gruppe for din virksomhed. Dette kan være en one-stop-shop, et sted, hvor du kan felt spørgsmål, og hvor kunderne kan chatte med hinanden. Her kan du informere dine kunder om særlige tilbud du har i gang. Du kan hurtigt lære nogle af dine kunder at kende.

TIP! Opdater din profil regelmæssigt. Hvis der er ændringer i din virksomhed, skal du ændre din profilside for at afspejle dem.

Del ikke opdateringer, der ikke er direkte relateret til dit indhold. Du kan være fristet til at tale om aktuelle begivenheder eller dele en mere personlig opdatering, men husk, at disse emner måske ikke interesserer alle dine abonnenter. Brug din personlige konto, hvis du vil dele opdateringer om personlige projekter.

TIP! Hvis du ikke har den nødvendige tid til at afsætte til en solid Facebook marketing kampagne, outsource det involverede arbejde. Da denne metode til markedsføring er så effektiv og når et så stort publikum, vil det være en værdig investering.

Bed dine fans om at rådgive om forskellige beslutninger, du skal træffe om din virksomhed eller virksomhed. Kunderne elsker at føle sig vigtige. Disse er de bedste hoveder til at udnytte til udtalelser. Hvis du blog, så spørg fans, hvad de ønsker at høre om.

TIP! Brug Facebook til at hjælpe med at promovere salget, mens du opbygger en liste over venner. Du kan bruge tilbud om kuponer til nye venner eller forfremmelser til dem, der har været sammen med dig i lang tid.

Vær opmærksom på “personlighed” af dit brand og bygge dette med dit marketingmateriale. Hvis de oplysninger, du sender er kedelig, så folk vil mene dette om din virksomhed og produkter. Vis en smule, men bliv professionel.

TIP! Promover andre virksomheder på din Facebook-side. Facebook handler ofte om Cross-Promotion.

Opdater din profil regelmæssigt. Hvis der er ændringer i din virksomhed, skal du ændre din profilside for at afspejle dem. At have en side med aktuelle oplysninger vil være nyttigt for dine fans. Du kan endda beslutte at ændre tingene rundt på din profilside; Dette vil holde folk kommer tilbage for at se, hvad du har i gang.

TIP! Brug en blandet medie tilgang på dine Facebook-opdateringer for at få de bedste resultater. Post billeder af renoveringer eller nye retter, der tilbydes, korte videoer af mennesker, der bruger dit produkt eller have det sjovt på dit sted, samt tekst indlæg! Dette vil skabe en varieret og mere interessant tilgang til markedsføring.

Disse tips har netop givet dig en fordel i forhold til dine konkurrenter. Selvfølgelig, du behøver at bruge de tips. Begynd at bygge en kampagne, der gør godt ved at sætte alle disse råd i praksis, og du bør drage fordel af det.