Fremragende Råd Og Tips Om Facebook Marketing

TIP! Brug Facebook til at dele links til dit website. Du bør prøve at skrive ugentlige artikler eller lancere en video blog, så du kan oprette mere indhold på en regelmæssig basis.

Facebook er noget, at en masse mennesker rundt omkring i verden bruger. Selv om de fleste bruger det af personlige årsager, er virksomhedsejere at finde det nyttigt så godt. Der er betalt marketingindstillinger til rådighed, men du kan også gøre nogle ting gratis. Uanset om du betaler eller ej, her er nogle tips, der vil hjælpe dig på Facebook.

TIP! Tøv ikke med at dele links til andre sites på Facebook. Hvis du støder på en artikel eller en video, som din målgruppe vil være interesseret i, kan du overveje at dele den på Facebook.

Konkurrencer kan bruges til din fordel. Giv folk præmier og rabatter for at synes godt om din side. Vær sikker på at følge gennem ordentligt og faktisk give de præmier, eller din ærlighed vil falde i tvivl.

TIP! Opret en konkurrence på din Facebook-side, som kun fans af din side kan deltage i. Dette vil gøre dem glade for at komme til din side.

Svar altid på kommentarer, der er skrevet om dig eller dig på Facebook. Hold øje med dine alle og alle Twitter-beskeder, der indeholder din virksomhed handle. Det er vigtigt at svare alle, endnu mere, hvis det er en klage eller et spørgsmål.

Din Facebook

TIP! Når du bruger Facebook til at promovere din virksomhed, kan du bruge fotos til at formidle beskeder. Billeder er en fantastisk måde at vise, hvad du har at tilbyde.

Sørg for, at alt indhold, du offentliggør, er linket via din Facebook. Har du post Blogs? Hvis det er tilfældet, skal du sikre dig, at dine Blogs automatisk offentliggøres på din Facebook-konto, så personer, der ikke kender din blog, kan finde den. Selv dine tweets fra Twitter kan være knyttet til Facebook og blive vist der.

TIP! Vælg dit Facebook-profilbillede omhyggeligt. Du kan for eksempel bruge et billede af dit logo eller nyeste produkt.

Hvorfor ikke købe en reklameplads på Facebook? Disse annoncer kan målrettes mod et bestemt marked, hvis du ønsker det. Der er mange budget værktøjer at arbejde med så godt. Der er heller ikke nogen langvarig forpligtelse involveret. Du kan tage annoncen fra, når du vil.

TIP! Når du sender noget, bør en af dine intentioner være at fremkalde svar fra dit community. Derfor tænke over hver post og finde ud af at formulere tingene, så folk vil gerne kommentere, hvad du har at sige.

Du skal vide, hvornår det er okay at slå op på en anden persons Facebook-side om din virksomhed. Når du slår din mening op på Facebook-profiler, som du ikke kører, kan du få din side til at være opmærksom. Sørg for, at du kun tiltrækker den gode form for opmærksomhed, du ønsker. Post til andre Facebook-sider, når du har noget værd at sige. Undgå spamming for enhver pris.

TIP! Når du får råd om “det bedste” af noget, såsom den bedste form for post, eller den bedste form for indhold, eller det bedste tidspunkt at skrive, vil det allerede ikke længere være den bedste. Hvorfor? Fordi din konkurrence har læst denne post også, og vil følge den.

Hvis du kun beskæftiger dig med en kunde nu og da, behøver du ikke en Facebook-side for din virksomhed. Disse kunder kun dukker op nu og da, så de er ikke interesseret i at følge daglige indlæg. Brug Facebook-annoncer som et alternativ i sådanne tilfælde.

Facebook Marketing

TIP! Prøv at sende til Facebook på forskellige tidspunkter i løbet af dagen. Hvis du har en vane med udstationering på samme tidspunkt hver dag, kan du ikke vide, om der er bedre tider at få engagement.

Hele pointen med Facebook Marketing er at øge salget. Det er vigtigt at fastsætte en form for periodisk mål baseret på din Facebook Marketing indsats. Mens “likes” har deres plads, betyder det ikke nødvendigvis, at nogen køber fra dig. Hvis din virksomhed ikke er blevet bedre, kan du ændre din strategi.

TIP! Sørg for, at du virkelig forstår formålet med en Facebook-side. Du behøver heller ikke at begrænse dig selv til en enkelt.

Overvej at oprette en Facebook-gruppe for din virksomhed. Dette kan være en one-stop-shop, et sted, hvor du kan felt spørgsmål, og hvor kunderne kan chatte med hinanden. Her kan du informere dine kunder om særlige tilbud du har i gang. Du kan hurtigt lære nogle af dine kunder at kende.

TIP! Tilbyd en belønning til dem, der allerede hyppige din side for at fortælle deres venner til at synes godt om din side. Dette er en relativt omkostningseffektivmåde at interagere med dem, der allerede er interesseret i din virksomhed, samt en nem måde at sprede budskabet om, hvad du har at tilbyde.

Bed dine fans om at rådgive om forskellige beslutninger, du skal træffe om din virksomhed eller virksomhed. Kunderne elsker at føle sig vigtige. Disse er de bedste hoveder til at udnytte til udtalelser. Hvis du blog, så spørg fans, hvad de ønsker at høre om.

TIP! Opretholde et konstant forhold til dine abonnenter på Facebook. Ligesom med fysisk interaktion, opbygge en stor Facebook forhold tager noget tid.

OpSøge muligheder for at vise din ekspertise. Facebook er noget, du kan bruge til din fordel, hvis du ønsker at opbygge lederskab inden for din niche. Prøv at finde muligheder for at besvare nogle spørgsmål og sende relevante kommentarer til dit felt. Dette får dit brand ud til flere mennesker, hvilket betyder flere fans for dig.

På Din Konkurrence

TIP! Vær strategisk om, når du bogfører. Hver målgruppe er anderledes med hensyn til den tid, de har til at surfe på sociale medier sites i løbet af dagen.

Du kender nu de grundlæggende oplysninger, der er nødvendige for at starte en Facebook-marketing kampagne. Brug af Facebook til at hjælpe med din markedsføring ikke koste en masse penge, det tager bare lidt tid. Bare sørg for, at du holder dig aktiv på din side for at få en kant op på din konkurrence. Nu hvor du har de værktøjer, du er klar til at få en kant på din konkurrence.