Hvad Kan Facebook Marketing Gøre For Din Virksomhed?

TIP! Integrer din Facebook-side med dine andre kampagner. Placere links til din Facebook-side på din blog, hjemmeside og i underskrivelsen af dine professionelle e-mails.

Du har sikkert hørt, at Facebook Marketing kan hjælpe dig til at vokse din virksomhed. Hvis du ikke er sikker på præcis, hvad det betyder, ikke går i panik. Heldigvis, eksperter har givet råd nedenfor for at få dig i gang.

TIP! Hvis du har problemer med at få tilhængere, kan du tilbyde en konkurrencer til gengæld for deres “Like”. Du skal blot placere konkurrencer i en fane på din virksomheds side og få dem til at udfylde den med deres e-mailadresse, hvilket angiver, at kun dem, der synes godt om din side, vil være berettiget til konkurrencen.

Interagere med dine fans regelmæssigt, så du ved, hvad det er, de ønsker. Hvis folk slår indhold op på din side, skal du notere dig det. Mange succesfulde virksomheder har fået flere Marketing ideer fra offentligheden. Aldrig ignorere dine fans, da de er grunden til, at du har fået så vellykket som du er op til dette punkt.

TIP! Når du bruger Facebook til marketingformål, skal du have en side, der skiller sig ud fra mængden. Dette kan gøres ved at skabe en mere farverig side og tilføje ting som masser af fotos.

Konkurrencer kan bruges til din fordel. Giv folk præmier og rabatter for at synes godt om din side. Vær sikker på at følge gennem ordentligt og faktisk give de præmier, eller din ærlighed vil falde i tvivl.

TIP! Når du bruger Facebook, så tænk på det som en stærk platform til deling af kvalitetsindhold. Det handler ikke kun om fjollet uformel samtale, der er virkelig indhold foregår i Facebook.

Giv Facebook reklamer en prøve. Dine produkter eller din service vil kun modtage så meget promovering fra dine normale posteringer. For at opnå reelle resultater dybt ind i dit kundeunderlag, Facebook annoncer kan være ideel. De er ikke pebret, og de kan hjælpe.

TIP! Vær forsigtig med eventuelle billeder, du sender som annoncer, da kun 20% af billedet kan være faktiske tekst. Hvis du ender med at indsende et billede, der har mere end 20% tekst, vil det blive afvist, og du har spildt din tid.

Når du bruger Facebook til marketingformål, skal du have en side, der skiller sig ud fra mængden. Dette kan gøres ved at skabe en mere farverig side og tilføje ting som masser af fotos. Almindelige sider får ikke den opmærksomhed professionelt udseende sider gør.

Din Facebook

TIP! Bed dine fans om at involvere sig i samtalen på din Facebook-side. Jo mere engagement og interaktivitet du har, jo mere sandsynligt vil du få flere fans i processen.

Har du kigget ind ved hjælp af brugerdefinerede faner på din Facebook-side? Med disse faner vil din Facebook-sides oplysninger være mere organiseret, hvilket i sidste ende hjælper din virksomhed. Hvis du for eksempel er i besiddelse af en konkurrence, kan du medtage en fane til konkurrence oplysningerne.

TIP! Oprettelse af indhold til Facebook kan være kedeligt og frustrerende. Hvis du har en Facebook-virksomheds side, skal du slå nyt indhold op hver eneste dag for at engagere din målgruppe.

Hold altid dine nuværende kunder i tankerne. En masse mennesker koncentrere sig så meget om at få nye sympatier og fans, at de glemmer de fans, de allerede har. Du er nødt til at respektere din målgruppe, hvis du ønsker at få succes med Facebook Marketing. Dette fører til engagement af dine kunder, som derefter kan sprede ordet til andre.

TIP! Stol aldrig på andres råd om, hvornår det bedste tidspunkt for opdatering af din side er. Mens en non-profit kan finde folk er mere velgørende i weekenden, det betyder ikke, dine kunder er faktisk ikke tjekker din side på arbejde.

Hvorfor ikke købe en reklameplads på Facebook? Disse annoncer kan målrettes mod et bestemt marked, hvis du ønsker det. Der er mange budget værktøjer at arbejde med så godt. Der er heller ikke nogen langvarig forpligtelse involveret. Du kan tage annoncen fra, når du vil.

Du Kan

TIP! Have det sjovt med din Facebook Marketing. Dette virker som en mærkelig tip, men virkelig det er meget vigtigt.

Vælg, hvad du deler som en opdatering omhyggeligt. Du kan meget hurtigt fremmedgøre dit publikum med dårligt indhold. Hold dine opdateringer nyttige, uddannelsesmæssige eller underholdende. Facebook indsigt er et andet værktøj, som du kan udnytte til at øge kundetilfredsheden.

TIP! Ligesom dine kunder tilbage. Facebook er ofte et gensidigt fællesskab.

Prøv at tilbyde eksklusive, når folk “synes godt om” din side. Synes godt om er en god måde at hæve din sides profil på. Du ønsker måske at tilbyde en gratis giveaway til dem, der kan lide din side. Du kan give væk en gratis prøve eller endda en chance i en lodtrækning. Hvis du tilbyder noget, de ønsker, vil de ikke tænke to gange, før du klikker på knappen hurtigt.

TIP! Stil spørgsmål på din Facebook-side. For at lære mere om din målgruppe og hvad de vil og ikke kan lide, stille spørgsmål for at få dem til at tale.

Hvis du kun beskæftiger dig med en kunde nu og da, behøver du ikke en Facebook-side for din virksomhed. Disse kunder kun dukker op nu og da, så de er ikke interesseret i at følge daglige indlæg. Brug Facebook-annoncer som et alternativ i sådanne tilfælde.

Tilmelde Dig

TIP! Du må ikke bruge billeder i under standard, når du føjer dem til en Facebook-side. Dette giver folk et professionelt indtryk af din virksomhed.

Gør steder på din Facebook-side, så din målgruppe kan tilmelde dig. At give publikum noget værdifuldt for blot at registrere eller tilmelding kan lade dig have løbende samtaler med dem, der har udtrykt interesse. Prøv at holde lodtrækninger og konkurrencer, eller bare have et sted for dem at tilmelde dig noget værdifuldt.

TIP! Tilskynde til tovejskommunikation med dine kunder. Hvis en kunde bogfører et stort billede af dit produkt eller din tjeneste, kan du dele det med alle.

Overvej Facebook omhyggeligt, når du vælger en platform til markedsføring på sociale medier. Facebook er meget populært, men andre steder kan appellere til andre demografi. Lave noget research på publikum, at du målretter, så du kan finde ud af, hvor de får deres sociale medier behov taget sig af.

TIP! Vær opmærksom på de program bokse, der er lige undercover billedet på din side. Det er muligt at lave lidt apps, der vil dirigere brugere til din faktiske hjemmeside eller til din kvidre side, for eksempel.

Nu, hvor du er færdig med at læse denne artikel, bør du have en smule mere tillid om brug af Facebook Marketing. Log på Facebook nu og begynde at bruge de råd, du lige har modtaget. Du vil hurtigt få din kundes opmærksomhed, hvis du begynder at bruge Facebook så hurtigt som muligt. Begynde i dag!