Læs Dette Stykke Før Markedsføring Med Facebook

TIP! Sørg for at opdatere din Facebook-side regelmæssigt. Det er ligegyldigt, hvor stor din Facebook-side er.

Søndags papirer er kendt for at indeholde kuponer. Citat skal bruges for at engagere din målgruppe. Myter som disse er alle over internettet, så du er sikkert spekulerer på, hvad der kan gøres for at få nøjagtige oplysninger. Denne artikel er fuld af nyttige oplysninger om Facebook Marketing.

TIP! Brug fotos i alle Facebook-opdateringer, som du gør. Folk elsker at se på billeder på Facebook.

Når du bruger Facebook til marketingformål, skal du have en side, der skiller sig ud fra mængden. Dette kan gøres ved at skabe en mere farverig side og tilføje ting som masser af fotos. Almindelige sider får ikke den opmærksomhed professionelt udseende sider gør.

Når Du

TIP! Udnyt alle funktioner Facebook giver dig mulighed for at oprette brugerdefinerede sub-sider ved brug af faner. Ud over din hoved væg, hvor opslag og kommentarer vises, skal du gøre dedikerede sider til specifikke emner for din virksomhed.

Lad ikke din Facebook-side blive overrendt af spam. Der er filtre, som du kan bruge, når du redigerer din side, som hjælper dig med at overvåge din side, selv når du ikke er i nærheden. Enhver administrator af din side kan indtaste søgeord i dette værktøj, som derefter automatisk vil blive filtreret ud.

TIP! Gør din Facebook-side konsistent med dine andre medier. Som med enhver form for markedsføring, individuelle indsats sjældent betale sig.

Hvorfor ikke købe en reklameplads på Facebook? Disse annoncer kan målrettes mod et bestemt marked, hvis du ønsker det. Der er mange budget værktøjer at arbejde med så godt. Der er heller ikke nogen langvarig forpligtelse involveret. Du kan tage annoncen fra, når du vil.

TIP! Hvis du ikke kan sende rettidige opdateringer på din Facebook-side, skal du bruge et værktøj til planlægning. Dette vil give dig mulighed for at skrive dine indlæg på én gang og planlægge dem til at gå op på et senere tidspunkt.

Du skal vide, hvornår det er okay at slå op på en anden persons Facebook-side om din virksomhed. Når du slår din mening op på Facebook-profiler, som du ikke kører, kan du få din side til at være opmærksom. Sørg for, at du kun tiltrækker den gode form for opmærksomhed, du ønsker. Post til andre Facebook-sider, når du har noget værd at sige. Undgå spamming for enhver pris.

TIP! Må ikke relæ for meget om automatisering. Det kan være meget fristende at automatisere din Facebook udstationering.

En af de bedste markedsføring taktik er at holde en giveaway. Folk som gratis ting og kan liv din side for en chance for at vinde noget. Dette vil ikke koste dig en formue og vil hjælpe dig med at holde kontakten på en måde ingen anden markedsføring teknik kan du.

Nu Og Da

TIP! Deling af begivenheder online kan være enormt vellykket. For eksempel, hvis du vil deltage i en messe, kan du gøre en begivenhed ud af det og dele denne begivenhed med alle, der følger dig.

Hvis du kun beskæftiger dig med en kunde nu og da, behøver du ikke en Facebook-side for din virksomhed. Disse kunder kun dukker op nu og da, så de er ikke interesseret i at følge daglige indlæg. Brug Facebook-annoncer som et alternativ i sådanne tilfælde.

TIP! Før du starter en Facebook-marketing kampagne, skal du prioritere dine Marketing målsætninger. Det er vigtigt, at din profil har en meddelelse og fokuserer på målretning af en bestemt handling.

Sørg for, at dine opslag har værdi. Med andre ord, bør dine tilhængere få noget ud af hver og en af dine indlæg, uanset om det er en hel del, en nyttig tidbit af viden eller en insider scoop om det nyeste produkt. Prøv ikke at “sælge” for meget, selv om, eller dine tilhængere vil hurtigt trætte af at se dit navn poppe op på deres nyheder.

TIP! Brug et stort billede på din virksomheds Facebook-side. Du vil have dit brand til at skille sig ud, når nogen snubler over din side, og et stort billede er den bedste måde at opnå dette mål.

En god måde at konvertere besøgende til din side til tilhængere er at skjule indhold fra ikke-fans. Hvis en del af dit Facebook-website er skjult for tilfældige fremvisere, vil de følge dig, så de kan se indholdet. Udøve god dømmekraft i mængden af indhold, du giver bag en fans-only område, fordi det vil påvirke din SEO.

TIP! Se, hvordan du målretter dine annoncer. Spild ikke tid og pengemarkeds føring til folk, der ikke er interesseret i, hvad du tilbyder.

Overvej at oprette en Facebook-gruppe for din virksomhed. Dette kan være en one-stop-shop, et sted, hvor du kan felt spørgsmål, og hvor kunderne kan chatte med hinanden. Her kan du informere dine kunder om særlige tilbud du har i gang. Du kan hurtigt lære nogle af dine kunder at kende.

TIP! Angiv nogle månedlige mål for din Facebook-marketing kampagne. Du kan for eksempel planlægge at bruge denne platform til at lancere et nyt produkt, nå ud til et bestemt antal kunder eller generere nogle salg.

Del ikke opdateringer, der ikke er direkte relateret til dit indhold. Du kan være fristet til at tale om aktuelle begivenheder eller dele en mere personlig opdatering, men husk, at disse emner måske ikke interesserer alle dine abonnenter. Brug din personlige konto, hvis du vil dele opdateringer om personlige projekter.

TIP! Kig ikke på dine Facebook Analytics-numre uden at overveje din kontekst. Hvis du sammenligner dine 200 fans med Apples millioner på Facebook, vil du helt sikkert blive skuffet.

OpSøge muligheder for at vise din ekspertise. Facebook er noget, du kan bruge til din fordel, hvis du ønsker at opbygge lederskab inden for din niche. Prøv at finde muligheder for at besvare nogle spørgsmål og sende relevante kommentarer til dit felt. Dette får dit brand ud til flere mennesker, hvilket betyder flere fans for dig.

TIP! Besøg dine konkurrenters Facebook-sider. Du bør være opmærksom på de opdateringer, de deler, og hvor mange abonnenter kommentere deres opdateringer.

Nu, hvor du kender det grundlæggende i Facebook Marketing, er det tid til at gøre nogle forskning og praksis dine nye færdigheder. Ovenstående Råd vil være en stor hjælp. Husk, når du starter din Facebook-marketing kampagne.