Nyttige Tips Om Facebook Marketing, Der Er Enkle At Følge

TIP! Beslut dig for, hvorfor du vil have en Facebook-side. Som med andre former for markedsføring for at maksimere afkastet for virksomheden, skal du forstå, hvorfor du er markedsføring i knytnæve sted.

Har du en virksomhed, der er på Facebook? Hvis du sidder fast i stenalderen og ikke er på sociale medier, har millioner af digitale indfødte ingen mulighed for at finde dig. Du er nødt til at håndtere din Facebook-side til højre for at få mest muligt ud af det. Hold læsning for at finde ud af, hvordan du kan udvikle din Facebook Marketing strategi.

TIP! Hvis du ikke har noget værdifuldt at sige til din målgruppe, skal du ikke sige noget. Folk ønsker ikke at besøge din side og blive behandlet for oplysninger, der er ubrugelig og/eller dateret.

Sørg for, at alt indhold, du offentliggør, er linket via din Facebook. Har du post Blogs? Hvis det er tilfældet, skal du sikre dig, at dine Blogs automatisk offentliggøres på din Facebook-konto, så personer, der ikke kender din blog, kan finde den. Selv dine tweets fra Twitter kan være knyttet til Facebook og blive vist der.

TIP! Prøv at have en konkurrence for at øge følgere på din Facebook-side. Folk elsker at have chancen for at vinde noget.

En af de bedste markedsføring taktik er at holde en giveaway. Folk som gratis ting og kan liv din side for en chance for at vinde noget. Dette vil ikke koste dig en formue og vil hjælpe dig med at holde kontakten på en måde ingen anden markedsføring teknik kan du.

Synes Godt

TIP! Promover en konkurrence ved hjælp af Facebook-tilbud. Du skal blot angive tilbuddet op og derefter konvertere det til noget kendt som en forFremmet indlæg via din væg.

Prøv at tilbyde eksklusive, når folk “synes godt om” din side. Synes godt om er en god måde at hæve din sides profil på. Du ønsker måske at tilbyde en gratis giveaway til dem, der kan lide din side. Du kan give væk en gratis prøve eller endda en chance i en lodtrækning. Hvis du tilbyder noget, de ønsker, vil de ikke tænke to gange, før du klikker på knappen hurtigt.

TIP! Hele pointen med Facebook Marketing er at øge salget. Det er vigtigt at fastsætte en form for periodisk mål baseret på din Facebook Marketing indsats.

Sørg for, at dine opslag har værdi. Med andre ord, bør dine tilhængere få noget ud af hver og en af dine indlæg, uanset om det er en hel del, en nyttig tidbit af viden eller en insider scoop om det nyeste produkt. Prøv ikke at “sælge” for meget, selv om, eller dine tilhængere vil hurtigt trætte af at se dit navn poppe op på deres nyheder.

Tilmelde Dig

TIP! T

Gør steder på din Facebook-side, så din målgruppe kan tilmelde dig. At give publikum noget værdifuldt for blot at registrere eller tilmelding kan lade dig have løbende samtaler med dem, der har udtrykt interesse. Prøv at holde lodtrækninger og konkurrencer, eller bare have et sted for dem at tilmelde dig noget værdifuldt.

TIP! Have det sjovt med din Facebook Marketing. Dette virker som en mærkelig tip, men virkelig det er meget vigtigt.

OpSøge muligheder for at vise din ekspertise. Facebook er noget, du kan bruge til din fordel, hvis du ønsker at opbygge lederskab inden for din niche. Prøv at finde muligheder for at besvare nogle spørgsmål og sende relevante kommentarer til dit felt. Dette får dit brand ud til flere mennesker, hvilket betyder flere fans for dig.

TIP! Når du bruger Facebook til at markedsføre din virksomhed, kan du have problemer med at komme i gang. Start marketingprocessen ved at vise Facebook-knappen på din virksomheds website.

Du må ikke bruge billeder i under standard, når du føjer dem til en Facebook-side. Dette giver folk et professionelt indtryk af din virksomhed. Hvis du sender billeder, skal du bruge et godt kamera og kun sende billeder, der er professionelle.

TIP! Du bør overveje at ansætte nogen til at håndtere din Facebook-marketingstrategi. Facebook er blevet meget konkurrencedygtig for nylig på grund af sin høje udnyttelsesgrad, og på grund af dette kan det være svært for en amatør at skabe en kvalitet side, der kan skille sig ud.

Opretholde et konstant forhold til dine abonnenter på Facebook. Ligesom med fysisk interaktion, opbygge en stor Facebook forhold tager noget tid. Holde indhold enkel og frisk vil gå langt i at nå dette mål. Husk at belønne loyale kunder med tilbud og kampagner.

TIP! Hold styr på, hvor mange salg du genererer takket være din Facebook-kampagne. Tæl, hvor mange kunder der køber produkter med de kupon koder, du deler på Facebook.

Vær sparsom i din brug af Facebooks opdaterings evne. På den måde kan du sende meddelelser direkte til alle dine følgere. Men kun bruge dette til virkelig vigtige nyheder og begivenheder, såsom nødsituationer, osv. Dette er ikke et værktøj til at blive brugt til reklameformål, men at vise, at du holder af at holde kunderne informeret om reelle nyheder.

Med Deres Venner

TIP! Gør lytte din vigtigste ting. Dette liv lektion er virkelig vigtigt på Facebook også.

Bed dine abonnenter om at dele dit indhold med deres venner. Giv dem et incitament, for eksempel ved at tilbyde en lille rabat til de abonnenter, der deler en af dine opdateringer med deres venner. Du kan også love at dele en kupon kode med alle, når en eller dine opdateringer deles af et vist antal abonnenter.

TIP! Prøv dit bedste for at svare på hver eneste kommentar, du får. Dette refererer til kommentarer, der er tilbage på siden, og dem, du modtager i din indbakke.

Opret sort i din udstationering, mens resterende på punkt. Det er vigtigt at holde sig til indhold relateret til dit brand, men ikke blive en One-trick pony! Find forskellige måder, hvorpå du kan engagere dine fans med hensyn til indhold. Måske kan du tilbyde foto indlæg som en løsning, eller hvad med dig stille dem et spørgsmål direkte som et indlæg?

TIP! Glem ikke, at Facebook har betalt reklame. Dette er i virkeligheden, hvor hjemmesiden virkelig gør sine penge.

Hvis du ikke har en Facebook-konto endnu, forhåbentlig denne artikel har inspireret dig til at gøre det. Du har alle de oplysninger, det tager at begynde en vellykket Facebook marketing kampagne, så du skal ikke sætte det ud længere. Uanset din historie med Facebook, er der altid plads til forbedringer. De teknikker, du lige har læst, kan hjælpe med at revolutionere din virksomhed.