Søger Du Tips Om Facebook Marketing? Tjek Disse Ud!

TIP! Ræk ud til dine abonnenters venner ved at opfordre dem til at dele dit indhold. Du kan for eksempel bede abonnenter om at dele dine opdateringer for at modtage en kupon kode eller fokusere på at dele underholdende indhold, som dine abonnenter vil sende til deres venner.

Der er mange måder, hvorpå din virksomhed kan bruge Facebook til at oprette forbindelse til sine fans. Folk kan ikke få nok interpersonelle kommunikation, så de sociale medier vækst fortsætter med at skyrocket. Du kan udnytte dette og bruge Facebook til at hjælpe dig med at markedsføre din virksomhed og vise verden, hvad du har at tilbyde.

TIP! Tilslut din Facebook-side med andre, der er villige til at hjælpe med at sprede ordet for dig. Hvis du ønsker at få de ideelle resultater fra at bruge Facebook, det centrale er at have et vanvittigt antal mennesker, der synes godt om din side.

Du kan få yderligere interesse for din Facebook-kampagne, når du bruger en giveaway. Tilbyde gratis prøver til dine abonnenter, der deler dine oplysninger med andre. Announce vindere på din side og Gentag efter behov.

TIP! Slå noget op hver dag på din Facebook-side. Sandsynligvis den mest effektive måde at øge din Facebook markedsføring er at være en aktiv deltager på Facebook.

Sørg for, at alt indhold, du offentliggør, er linket via din Facebook. Har du post Blogs? Hvis det er tilfældet, skal du sikre dig, at dine Blogs automatisk offentliggøres på din Facebook-konto, så personer, der ikke kender din blog, kan finde den. Selv dine tweets fra Twitter kan være knyttet til Facebook og blive vist der.

Når Du

TIP! Sørg for at opdatere din Facebook-side regelmæssigt. Det er ligegyldigt, hvor stor din Facebook-side er.

Du skal vide, hvornår det er okay at slå op på en anden persons Facebook-side om din virksomhed. Når du slår din mening op på Facebook-profiler, som du ikke kører, kan du få din side til at være opmærksom. Sørg for, at du kun tiltrækker den gode form for opmærksomhed, du ønsker. Post til andre Facebook-sider, når du har noget værd at sige. Undgå spamming for enhver pris.

TIP! Hvorfor ikke købe en reklameplads på Facebook? Disse annoncer kan målrettes mod et bestemt marked, hvis du ønsker det. Der er mange budget værktøjer at arbejde med så godt.

Prøv at tilbyde eksklusive, når folk “synes godt om” din side. Synes godt om er en god måde at hæve din sides profil på. Du ønsker måske at tilbyde en gratis giveaway til dem, der kan lide din side. Du kan give væk en gratis prøve eller endda en chance i en lodtrækning. Hvis du tilbyder noget, de ønsker, vil de ikke tænke to gange, før du klikker på knappen hurtigt.

TIP! Når du tænker på oplysninger, du kan dele med dine følgere på Facebook, kan du prøve at holde dem relevante for, hvad der sker med din virksomhed eller branche. Hvis din virksomhed sælger auto dele, bør du lave indlæg om auto dele.

Hvis du kun beskæftiger dig med en kunde nu og da, behøver du ikke en Facebook-side for din virksomhed. Disse kunder kun dukker op nu og da, så de er ikke interesseret i at følge daglige indlæg. Brug Facebook-annoncer som et alternativ i sådanne tilfælde.

TIP! Glem ikke at sætte kontaktoplysninger på din virksomheds Facebook-side. Dette bør omfatte det samme af din virksomhed, dit telefonnummer og adressen på din virksomhed.

Når en tilhænger beder dig om et spørgsmål på din væg eller laver en kommentar, altid svare. Svar til dem, der har taget dig tid til at kontakte dig. Facebook-indlæg kan ofte svare til telefonopkald, og i så fald vil du besvare eventuelle spørgsmål.

Tilmelde Dig

TIP! En god måde at konvertere besøgende til din side til tilhængere er at skjule indhold fra ikke-fans. Hvis en del af dit Facebook-website er skjult for tilfældige fremvisere, vil de følge dig, så de kan se indholdet.

Gør steder på din Facebook-side, så din målgruppe kan tilmelde dig. At give publikum noget værdifuldt for blot at registrere eller tilmelding kan lade dig have løbende samtaler med dem, der har udtrykt interesse. Prøv at holde lodtrækninger og konkurrencer, eller bare have et sted for dem at tilmelde dig noget værdifuldt.

TIP! Få dine abonnenter til at interagere med dig ved at stille nogle spørgsmål. Du kan for eksempel bede folk om at dele en sjov anekdote med dig eller til at give deres mening om et bestemt emne.

Det er bydende nødvendigt, at du holder dit publikum opdateret. Dette er ikke det samme som udstationering fem gange dagligt, men gør regelmæssige opdateringer. Dine opdateringer skal have masser af indhold og indeholde oplysninger, som kunderne er interesseret i.

TIP! Vær opmærksom på “personlighed” af dit brand og bygge dette med dit marketingmateriale. Hvis de oplysninger, du sender er kedelig, så folk vil mene dette om din virksomhed og produkter.

Kør konkurrencer for at få synes godt om på din side. Når du når et bestemt mål, give en freebie eller speciel pris til vinderen. Dette er en fantastisk måde at få abonnenter.

TIP! Gør brug af værktøjet til efter planlægning på Facebook. Holde stillinger regelmæssige, snarere end klumpe dem sammen og derefter forlader siden til at sidde, vil trække flere besøgende.

Opdater din profil regelmæssigt. Hvis der er ændringer i din virksomhed, skal du ændre din profilside for at afspejle dem. At have en side med aktuelle oplysninger vil være nyttigt for dine fans. Du kan endda beslutte at ændre tingene rundt på din profilside; Dette vil holde folk kommer tilbage for at se, hvad du har i gang.

TIP! Glem ikke, at Facebook har betalt reklame. Dette er i virkeligheden, hvor hjemmesiden virkelig gør sine penge.

Vær sparsom i din brug af Facebooks opdaterings evne. På den måde kan du sende meddelelser direkte til alle dine følgere. Men kun bruge dette til virkelig vigtige nyheder og begivenheder, såsom nødsituationer, osv. Dette er ikke et værktøj til at blive brugt til reklameformål, men at vise, at du holder af at holde kunderne informeret om reelle nyheder.

På Din Facebook

TIP! Brug en masse fede farver på din Facebook-Marketing side. Den nøglen er hen til fange den opmærksomhed i en at sker oven på jeres side uden er altså fed at jer opstille sig ned af.

Bed dine kunder om at skrive anmeldelser på din Facebook-profil. Folk, der er interesseret i, hvad du har at tilbyde sætter pris på at læse, hvad andre har at sige om dine tjenester eller produkter. Når tidligere kunder sender deres oplevelser med din virksomhed på din Facebook-side, kan det hjælpe potentielle kunder med at træffe en beslutning.

TIP! Lad ikke Facebook negativitet bringe dit brand ned. Det er svært at modstå negativitet.

Føler du, at du er klar til at bruge sociale medier til at hjælpe din virksomhed vokse? Sociale medier er en voksende industri, så hvorfor ikke sætte Facebook til at arbejde og bruge det til markedsføringsformål. Sæt ovenstående råd til at bruge og udvide din målgruppe.