Solid Rådgivning Om Facebook MarkeTing, Der Kan Hjælpe Nogen

TIP! Hvis du bruger faner som en del af din marketing kampagne, skal du sørge for, at de vigtigste faner står forrest på listen. Under dine faner er et link markeret “Edit”, kan du klikke på det og derefter omarrangere fanerne, placere dine vigtigste faner, såsom kampagner, på forsiden.

I dag har folk over hele verden en Facebook-afhængighed. Derfor er det muligt at nå ud til store målgrupper via Facebook. Hvis du ønsker at gøre dette, de oplysninger, der er indeholdt i denne artikel vil vise sig nyttige.

TIP! Hvis du bruger Facebook på markedet, skal du sørge for, at du også slår op dér! Ingen vil besøge en side, der sjældent nogensinde har opdateret indhold på den. Må ikke overvælde dine tilhængere, men sørg for at skrive mindst én gang pr hverdag, så folk vil ofte tjekke tilbage bare for at se, hvad der foregår.

Giv Facebook reklamer en prøve. Dine produkter eller din service vil kun modtage så meget promovering fra dine normale posteringer. For at opnå reelle resultater dybt ind i dit kundeunderlag, Facebook annoncer kan være ideel. De er ikke pebret, og de kan hjælpe.

TIP! Vent ikke for længe i mellem stillinger, eller du kan risikere, at dit publikum bliver påvirket af en anden virksomhedsejer. Folk i disse dage har behov for masser af information.

Når du bruger Facebook til marketingformål, skal du have en side, der skiller sig ud fra mængden. Dette kan gøres ved at skabe en mere farverig side og tilføje ting som masser af fotos. Almindelige sider får ikke den opmærksomhed professionelt udseende sider gør.

Via Din

TIP! Hold altid dine nuværende kunder i tankerne. En masse mennesker koncentrere sig så meget om at få nye sympatier og fans, at de glemmer de fans, de allerede har.

Overvej at oprette en gruppe i stedet for en side. Når du opretter en gruppe på Facebook, vil det gøre andre personer mere tilbøjelige til at starte et fællesskab med hinanden, hvor de kan interagere. Du kan også bruge en gruppe og en side, så abonnenter kan dele deres indhold via din gruppe, og de kan få opdateringer via din side.

TIP! Foretag almindelige opslag på din Facebook-side. Opsætning af en side, sætte i flere indlæg på den første dag, og derefter ignorere siden for de næste mange måneder vil ikke gøre noget for at forbedre din virksomhed.

Det første skridt til succes med Facebook Marketing er at have en solid base af fans. Vent, indtil du har et anstændigt antal fans, før du investerer en masse penge i markedsføring. Når du rammer denne tærskel, vil du se, at din konverteringsfrekvens hoveder skyward.

TIP! Vælg dit Facebook-profilbillede omhyggeligt. Du kan for eksempel bruge et billede af dit logo eller nyeste produkt.

Hold altid dine nuværende kunder i tankerne. En masse mennesker koncentrere sig så meget om at få nye sympatier og fans, at de glemmer de fans, de allerede har. Du er nødt til at respektere din målgruppe, hvis du ønsker at få succes med Facebook Marketing. Dette fører til engagement af dine kunder, som derefter kan sprede ordet til andre.

TIP! Hold dine indlæg relevante. Hvis du laver køkkenmaskiner, alt hvad du post om, bør have noget at gøre med køkkenet.

Hvorfor ikke købe en reklameplads på Facebook? Disse annoncer kan målrettes mod et bestemt marked, hvis du ønsker det. Der er mange budget værktøjer at arbejde med så godt. Der er heller ikke nogen langvarig forpligtelse involveret. Du kan tage annoncen fra, når du vil.

Tilmelde Dig

TIP! Gør din profilside professionel. Da du håber, at folk finder dig på Facebook, kan din profilside være det første indtryk, som folk har af din virksomhed.

Gør steder på din Facebook-side, så din målgruppe kan tilmelde dig. At give publikum noget værdifuldt for blot at registrere eller tilmelding kan lade dig have løbende samtaler med dem, der har udtrykt interesse. Prøv at holde lodtrækninger og konkurrencer, eller bare have et sted for dem at tilmelde dig noget værdifuldt.

TIP! Tal med din målgruppe på din Facebook-virksomheds side. Hvis nogen tager sig tid til at skrive noget på din væg, bør du besvare dem.

En god måde at konvertere besøgende til din side til tilhængere er at skjule indhold fra ikke-fans. Hvis en del af dit Facebook-website er skjult for tilfældige fremvisere, vil de følge dig, så de kan se indholdet. Udøve god dømmekraft i mængden af indhold, du giver bag en fans-only område, fordi det vil påvirke din SEO.

TIP! Brug Facebook til at få feedback fra dine fans. Du kan for eksempel dele en meningsmåling for at finde ud af, hvilket produkt dine fans foretrækker.

Du må ikke bruge billeder i under standard, når du føjer dem til en Facebook-side. Dette giver folk et professionelt indtryk af din virksomhed. Hvis du sender billeder, skal du bruge et godt kamera og kun sende billeder, der er professionelle.

TIP! Gør din Facebook-side konsistent med dine andre medier. Som med enhver form for markedsføring, individuelle indsats sjældent betale sig.

Hvis du ikke kan sende rettidige opdateringer på din Facebook-side, skal du bruge et værktøj til planlægning. Dette vil give dig mulighed for at skrive dine indlæg på én gang og planlægge dem til at gå op på et senere tidspunkt. Prøv at teste forskellige værktøjer for at se, hvilken af dem der har de funktioner, der opfylder dine behov.

TIP! Sørg for, at du konstant kan generere noget pædagogisk eller underholdende indhold til din Facebook-side. Hvis du har svært ved at finde nye opdateringer til din side, kan du overveje at starte en blog eller oprette en serie af videoer, så du har kvalitetsindhold, som du kan dele regelmæssigt på din Facebook-side.

Deltag i samtaler på din Facebook-side. Opmuntre dine tilhængere til chit chat. Du kan enten starte samtaler eller stille et spørgsmål for at få dem i gang. Når dine fans taler, Deltag i deres samtale. Når du taler og deler i samtalen, vil de begynde at se din virksomhed som en person og vil være mere tilbøjelige til at bruge dig, når de har brug for, hvad du har at tilbyde.

Med Deres Venner

TIP! Sociale medier websteder handler om at skabe forbindelser. Hvis du vil have din Facebook markedsføring til at være effektiv, dit samfund har til at føle sig som det kender dig.

Bed dine abonnenter om at dele dit indhold med deres venner. Giv dem et incitament, for eksempel ved at tilbyde en lille rabat til de abonnenter, der deler en af dine opdateringer med deres venner. Du kan også love at dele en kupon kode med alle, når en eller dine opdateringer deles af et vist antal abonnenter.

TIP! Husk, at mange smartphone-og iPhone-ejere har adgang til Facebook på deres telefon. Du kan dele link til dit mobilwebsite på Facebook eller opmuntre dine abonnenter til at dele billeder taget med deres telefoner, for eksempel mens du besøger din butik eller når du tester dine produkter.

Afslutningsvis, alle mulige mennesker bruger Facebook. Hvis Facebook er en af dine metoder til at markedsføre din besked, kan du blive overrasket over de resultater, det kan producere. Brug de oplysninger, du har lært, så du kan få forberedt til erhvervslivet til at svæve.