Tips Om Hvordan Man Gør Succesfuld Facebook Marketing

TIP! Sørg for at være meget opmærksom på mængden af oplysninger, du slår op på Facebook. Hvis du kun taler hver gang i et stykke tid, mange brugere kan blive keder sig og se andre steder for tilfredsstillelse.

Mange af dine yngre familiemedlemmer er sandsynligvis på Facebook. Grammy og Mama kan være på Facebook, også! Du skal finde ud af, om din kundebase bruger Facebook. Hvis de gør det, kan Facebooks marketing kampagner være ideelle til dine behov. Hold læsning for at lære at lykkes med dem.

TIP! Brug alle de muligheder, der er tilgængelige for dig på Facebook, når du bruger den til at markedsføre din virksomhed. Der er altså mange anderledes veje at jer kunne tilpasse jeres side, den nøglen er vidende lige netop hvad disse valgmuligheder er.

Konkurrencer kan bruges til din fordel. Giv folk præmier og rabatter for at synes godt om din side. Vær sikker på at følge gennem ordentligt og faktisk give de præmier, eller din ærlighed vil falde i tvivl.

TIP! Ræk ud til dine abonnenters venner ved at opfordre dem til at dele dit indhold. Du kan for eksempel bede abonnenter om at dele dine opdateringer for at modtage en kupon kode eller fokusere på at dele underholdende indhold, som dine abonnenter vil sende til deres venner.

Du stillinger bør altid være professionel, når du bruger Facebook Marketing. Mens de sociale medier er kendt for at være mere afslappede, bør din virksomhed altid komme på tværs på en professionel måde. Ved at blive professionel, er folk mere tilbøjelige til at respektere dig, hvilket gør det mere sandsynligt, at de vil gøre forretninger med dig.

TIP! Opret en brugerdefineret fane til din Facebook-side. Du kan bruge brugerdefinerede faner som en velkommen landestandard for alle dine nye Facebook-besøgende.

Når du bruger Facebook, så tænk på det som en stærk platform til deling af kvalitetsindhold. Det handler ikke kun om fjollet uformel samtale, der er virkelig indhold foregår i Facebook. Du kan have mange forskellige slags samtaler. Sørg for at medtage professionelle opslag om dit produkt på din side. Du vil indse, at Facebook vil hjælpe med at køre høj trafik!

TIP! Beslut dig for, hvorfor du vil have en Facebook-side. Som med andre former for markedsføring for at maksimere afkastet for virksomheden, skal du forstå, hvorfor du er markedsføring i knytnæve sted.

Besvare alle spørgsmål og kommentarer, der sendes til dig via Facebook. Udtrykke din taknemmelighed over, at tiden blev taget til at kommunikere med dig, og sørg for at forsøge at besvare deres spørgsmål grundigt. Hvis du kan besvare en andens spørgsmål med et link, der fører til indhold, du allerede har udgivet, er det endnu bedre.

TIP! Facebook Marketing fungerer bedst med et defineret formål. Finde ud af formålet med din virksomheds Facebook-side, og udvikle en strategi, der er bygget op omkring dette formål, og design mål, der er i overensstemmelse med dette formål.

Ved hjælp af “brugerdefinerede målgrupper”, kan e-mail-adresser på nuværende kunder blive uploadet til at målrette alle dine annoncer lige mod dem. Dit mål er at konvertere leads til salg, hvilket forbedrer dit investeringsafkast for dine reklamekampagner.

TIP! Se din grammatik, selvom du ikke har lyst til det er nødvendigt. Du kan føle, at du kan slippe afsted med en fejl her og der på grund af karakteren af din virksomhed, men det er ikke sandt.

Hold altid dine nuværende kunder i tankerne. En masse mennesker koncentrere sig så meget om at få nye sympatier og fans, at de glemmer de fans, de allerede har. Du er nødt til at respektere din målgruppe, hvis du ønsker at få succes med Facebook Marketing. Dette fører til engagement af dine kunder, som derefter kan sprede ordet til andre.

Synes Godt

TIP! Prøv at bruge en opfordring til handling-grafik til at konvertere besøgende til din side til tilhængere af din side. Dette vil opmuntre folk til at “synes godt om” din side for at modtage noget rabat eller indhold.

Prøv at tilbyde eksklusive, når folk “synes godt om” din side. Synes godt om er en god måde at hæve din sides profil på. Du ønsker måske at tilbyde en gratis giveaway til dem, der kan lide din side. Du kan give væk en gratis prøve eller endda en chance i en lodtrækning. Hvis du tilbyder noget, de ønsker, vil de ikke tænke to gange, før du klikker på knappen hurtigt.

TIP! Dem, der bruger Facebook som et markedsføringsredskab nødt til at sikre, at der er måder at interagere med potentielle forbrugere. Ved design, Facebook er et socialt netværk.

Hele pointen med Facebook Marketing er at øge salget. Det er vigtigt at fastsætte en form for periodisk mål baseret på din Facebook Marketing indsats. Mens “likes” har deres plads, betyder det ikke nødvendigvis, at nogen køber fra dig. Hvis din virksomhed ikke er blevet bedre, kan du ændre din strategi.

TIP! Promover din Facebook-side over det hele. Del linket til din profil for sociale medier på dit website, på din personlige side, på din blog, på dine venners sider og andre steder, du kan tænke på.

Gør steder på din Facebook-side, så din målgruppe kan tilmelde dig. At give publikum noget værdifuldt for blot at registrere eller tilmelding kan lade dig have løbende samtaler med dem, der har udtrykt interesse. Prøv at holde lodtrækninger og konkurrencer, eller bare have et sted for dem at tilmelde dig noget værdifuldt.

TIP! Vær opmærksom på “personlighed” af dit brand og bygge dette med dit marketingmateriale. Hvis de oplysninger, du sender er kedelig, så folk vil mene dette om din virksomhed og produkter.

Overvej at oprette en Facebook-gruppe for din virksomhed. Dette kan være en one-stop-shop, et sted, hvor du kan felt spørgsmål, og hvor kunderne kan chatte med hinanden. Her kan du informere dine kunder om særlige tilbud du har i gang. Du kan hurtigt lære nogle af dine kunder at kende.

Jo Mere

TIP! Sende statusopdateringer på regelmæssig basis. For at din side kan ses, skal du slå ting op, som for eksempel statusopdateringer.

Mere end sandsynligt, du bruger Facebook, så du ved stort set, hvad en potentiel kunde vil se. Disse tips vil holde dine kunder på forkant med nye produkttilbud til din virksomhed. Jo mere indsats du lægger i, jo mere profit vil du komme ud.